Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon: een review van de Android mobiel voor de outdoors

Home » Lifestyle » Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon: een review van de Android mobiel voor de outdoors

Welkom bij mijn post over de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon! Het gebeurt niet vaak dat ik product reviews schrijf. Maar als ik het doe, is dat omdat ik ergens heel blij mee ben en geloof dat het mensen met een vergelijkbare lifestyle kan helpen. En net als de Nikon Coolpix onderwatercamera, ben ik ook super blij met deze waterbestendige Android smartphone die tegen een stootje kan! In eerste instantie was ik een beetje sceptisch omdat ik niet bekend was met het merk Blackview (later meer over dit bedrijf). Maar ik gebruik de schikbestendige waterdichte Blackview telefoon nu al anderhalf jaar (Juni 2024). En ik kan deze mobiel echt aanraden.

Video van de Blackview waterbestendige telefoon review, met waterdichte test

Ik heb ook een video gemaakt van dit review over de schokbestendige en waterdichte Blackview telefoon, waarin ik ook een waterbestendige test doe. De Nederlandse ondertiteling is toegevoegd, maar die moet je zelf aanzetten in jouw YouTube instellingen. Je kunt je ook (gratis) abonneren op mijn YouTube kanaal. Dan moet je in dit filmpje op de subscribe button te klikken (de duiker).

Mijn persoonlijke mening en review van de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon

Als een associate van Amazon, bol.com en DrimSim via TravelPayouts, verdien ik op in-aanmerking-komende aankopen via de links in deze post. Maar ik word op geen enkele manier gesponsord door Blackview of een ander bedrijf. Dit review van de Blackview schokbestendige en waterdichte telefoon is uitsluitend gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring. Als ex-duikinstructrice, en iemand die nog steeds van de outdoors, watersporten, duiken en reizen houdt, kan ik deze waterdichte Android telefoon echt aanraden. En vooral aan mensen met een vergelijkbare levensstijl of duikinstructeurs. Je vindt mijn bericht over de inpaklijst voor elektronica op reis, misschien ook wel interessant.

Wie heeft er baat bij deze waterdichte mobiele telefoon die wel tegen een stootje kan?

De schokbestendige en waterdichte Blackview telefoon is geweldig voor mensen die veel reizen, van watersport houden, avontuurlijk zijn en van duiken houden. Omdat deze Android telefoon wordt geleverd met een dual sim is deze mobiel ook ideaal als je in het buitenland werkt. Misschien ben je een expat of duikinstructeur. Je kunt je tweede simkaart van DrimSim, een ideale simkaart voor op reis, in de tweede simkaart houder stoppen (ad). De Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon is geweldig voor de outdoors! En ik zal in dit bericht precies vertellen waarom ik zo blij ben met deze waterdichte mobiele telefoon.

De schokbestendige, waterdichte Blackview telefoon is geweldig voor de outdoors of op reis
Ik heb zelf de Blackview Oscal S60 Pro waterdichte smartphone. Klik hier voor een overview van de waterbestendige Blackviews op Amazon (ad)

Wat staat er in dit review over de schokbestendige waterdichte Blackview telefoon?

Hier is een klein overzicht van wat je in deze blogpost kunt verwachten. Het bevat mijn persoonlijke mening en review van de schokbestendige en waterdichte Blackview telefoon. Blackview was voor mij een onbekend merk. Daarom zal ik eerst wat vertellen over het bedrijf en het Blackview merk dat de schokbestendige en waterdichte mobieltjes voor de outdoors maakt. Vervolgens leg ik uit waarom ik zo blij ben met deze waterbestendige smartphone die wel tegen een stootje kan! Ook zal ik aan het einde van dit bericht nog uitleggen hoe je de simkaart plaatst, aangezien ik dat een beetje lastig vond. De YouTube video over de Blackview rugged Android telefoon, die ik aan het begin van dit bericht heb toegevoegd, bevat ook een waterdichte test.

Welk bedrijf of merk maakt de schokbestendige en waterdichte Blackview telefoons?

Blackview werd in 2013 opgericht in Hong Kong, met een focus op schokbestendige apparaten. Het Blackview merk specialiseerde zich in robuuste telefoons voor de outdoors, die bestand zijn tegen zware omstandigheden. Het bedrijf Blackview heeft een fabriek van 8500 m2 in China en distribueert naar 80 landen over de hele wereld. Hun visie en filosofie zijn gebaseerd op het idee om tech-producten voor iedereen en overal beschikbaar te maken. Dit betekent dus ook een vriendelijke en betaalbare prijs. Hier is de link naar hun website: https://www.blackview.hk/about-blackview

Blackview unlocked rugged Android phone
The waterdichte Blackview is een vrije telefoon en voorzien van het Android besturingssysteem. Klik hier om deze telefoon op bol.com te bestellen (ad)

300*250
(ad)

Zijn alle Blackview telefoons schokbestendig en waterdicht?

Blackview maakt nu ook apparaten met reguliere technologie, zoals smartphones, smartwatches, laptops en tablets. Dus niet alle mobiele telefoons van Blackview zijn schokbestendig en waterdicht. De Blackview telefoon modellen in de BV & BL-series zijn echter nog altijd waterbestendig en robuust, oftewel deze mobieltjes kunnen wel tegen een stootje.  Deze schokbestendige en waterdichte Blackview telefoons zijn uniek vanwege hun robuustheid volgens militaire normen en voldoen aan de IP68- en IP69K-waterdichtheidsklasse. En de robuuste, waterbestendige telefoons zijn ook val- en stofdicht. Klik hier voor een overzicht op Amazon (ad)

Of bekijk hierboven het model van de schokbestendige en waterdichte Blackview telefoon BV 4900 Pro op bol.com  (advertentie)

Is Blackview een betrouwbaar merk?

Persoonlijk ben ik van mening dat Blackview, hoewel minder bekend, wel een goed merk is. De schokbestendige en waterdichte smartphone wordt geleverd met een Android besturingssysteem. Het bedrijf biedt een 14-dagen geld terug garantie en hanteert een garantiebeleid van minimaal 1 jaar (controleer jouw garantie vóór je aankoop, sommige mobieltjes hebben een garantie van twee jaar of langer). Ik gebruik deze waterdichte mobiele telefoon voor de outdoors nu al anderhalf jaar en ben er erg blij mee. Zelf gebruik ik geen extra glasbescherming of een extra waterdicht of schokbestendig telefoonhoesje en mijn Blackview telefoon heeft nog geen krasje (hierover later meer).

Dit is de Blackview Oscal S60 Pro waterbestendige telefoon
Een idee van de maat van de waterbestendige Blackview smartphone voor de outdoors

Waarom ik zo blij ben met deze waterbestendige en robuuste Blackview telefoon

Er zijn een paar redenen waarom deze waterdichte, robuuste Blackview telefoon in de eerste plaats mijn aandacht trok. En die redenen maken het ook voor jou een zeer interessante Android telefoon voor de outdoors, of zelfs als je als duikinstructeur werkt. Ik zal deze redenen in dit bericht bespreken en ze bevatten specifiek enkele details van de Blackview Oscal S60 Pro waterdichte telefoon. Deze telefoon is echter niet meer zo makkelijk te verkrijgen. Maar de meeste rugged en waterdichte Blackview telefoons in de BV- en BL-serie hebben vergelijkbare kenmerken.

Blackview schokbestendige & waterdichte telefoons in de BL- en BV-series

Er zijn veel verschillende Blackview waterdichte telefoons in de BV- en BL-serie, met verschillende specificaties en prijscategorieën. Ik raad aan om voor een Blackview-telefoon uit de BV- of BL-serie te kiezen, aangezien deze zich blijven ontwikkelen. Denk hierbij aan specificaties zoals de camera en de batterij. Sommige smartphones in de water- en schokbestendige Blackview series worden geleverd met een camera zoals night vision (nachtzicht) en zelfs met de FLIR thermal imaging camera (FLIR – warmtebeeldcamera). Vind jouw schokbestendige en waterdichte mobiele telefoon hier in dit overzicht van de Blackview BV-serie op bol.com (advertentie) of klik hier als je liever op Amazon bestelt (ad).

Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon: een ideale Android mobiel voor de outdoors.
Zo blij met mijn waterproof en rugged Android foon!

De Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon is een ideale Android mobiel voor activiteiten in de outdoors en op reis

Eerst geef ik je nu een kort overzicht van de belangrijkste redenen waarom ik zo blij ben met de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon. Daarna zal ik dieper op deze details ingaan. Nogmaals, mijn persoonlijke mening komt van iemand die van het buitenleven, of de outdoors, watersporten, duiken en reizen houdt. Met mijn ervaring als duikinstructrice en werken in het buitenland, heb ik een aantal hele goede redenen waarom ik deze telefoon kan aanbevelen aan mensen met een vergelijkbare levensstijl.

728*90
(ad)

De redenen waarom ik zo blij ben met de schokbestendige en waterdichte Blackview telefoon in een overzicht:

• Waterdicht: waterbestendig gedurende 30 minuten, tot een diepte van 1,5 meter.
  • Shockproof: shockbestendig voor het vallen vanaf een hoogte van 1,5 meter.
  • Robuust, rugged & duurzaam: gemaakt van metaal en rubber met kras- en breekbestendig glas en geprofileerde randen.
  • Lange levensduur van de batterij.
  • Dubbele simkaart optie: ideaal voor langdurig reizen of werken in het buitenland en het gebruik van DrimSim (ad)
  • Verschillende camera opties in de Blackview BV & BL rugged series. Sommige worden geleverd met een night vision-infraroodcamera of FLIR warmtebeeldcamera
  • Goede prijs: de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoons zijn zeer betaalbaar en komt met verschillende modellen voor elk budget.

Bekijk de prijzen van de verschillende Blackview telefoons hier op Amazon, of klik op deze link voor bol.com

De Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon Oscal S60 Pro
Dit is de Blackview Oscal S60 Pro, waterbestendige en rugged smartphone

Met de Blackview waterbestendige mobiele telefoon heb je geen waterdicht hoesje voor je mobiel nodig

Als je als duikinstructeur werkt, of veel aan watersport of buitenactiviteiten doet, is het geweldig om een waterdichte mobiele telefoon te hebben. Mijn schokbestendige en waterbestendige mobiele telefoon van Blackview is waterdicht voor 30 minuten tot 1,5 meter. Zo hoef je geen apart waterdicht telefoonhoesje te kopen! Natuurlijk kun je met deze smartphone niet gaan duiken (zie daarvoor mijn post over de Nikon Coolpix camera). Maar je hoeft niet bang te zijn dat deze telefoon nat wordt. En dit maakt het een geweldige telefoon voor elke activiteit in de outdoors!

De waterdichte Blackview telefoon kan wel tegen een stootje: schokbestendig voor een val vanaf 1,5 meter

Naast het feit dat deze smartphone waterdicht is, vermeldt de website van Blackview ook dat hij bestand is tegen olie en koffie. Bovendien is deze Android telefoon ook stofdicht, schokbestendig (of shockproof) en zelfs val-bestendig. Het mobieltje voor de outdoors is bestendig tegen een val vanaf een hoogte van 1,5 meter. Dit is geweldig als je een actieve baan hebt, zoals duikinstructeur. Of als je veel aan buitenactiviteiten doet en op zoek bent naar een mobiele telefoon die wel tegen een stootje kan. Misschien lijk je een beetje op mij en ben je gewoon niet zo handig en laat je wel eens dingen vallen. De Blackview smartphone wordt geleverd met beschermde hoeken.

De waterproof outdoors Android mobiele telefoon
Geweldig fijn om een waterproof telefoon te hebben!

De duurzame telefoon van Blackview is gemaakt van metaal & rubber en komt met kras- & breekbestendig glas

Naast de verdikte, gekartelde hoeken is de schokbestendige waterdichte Blackview telefoon gemaakt van rubber en metaal. De rugged smartphone is ook voorzien van kras- en barstbestendig glas. Ik heb de Blackview Oscal S60 Pro outdoors telefoon, die geleverd werd met Panda-glas, nu al anderhalf jaar. Ik gebruik geen extra beschermend waterdicht of schokbestendig telefoonhoesje en mijn telefoon heeft nog geen enkele kras. Deze waterbestendige telefoon is nu (in 2024) geüpgraded naar de Blackview modellen BV8800 en BV8900 (ads).

De nieuwere schokbestendige Blackview telefoons in de BV- en BL-series worden geleverd met Gorilla Corning Glass 5

Maar nog beter: veel telefoons in de Backview schokbestendige en waterdichte BV & BL-series worden nu geleverd met Gorilla Corning Glass 5. De verschillende Gorilla-glazen variëren op een schaal van 1 tot 5. En de meeste andere schokbestendige mobiele telefoons worden geleverd met Corning Glass 4. Dus de Blackview telefoons in de BV & BL-series springen er echt uit door hun schokbestendigheid in vergelijking met andere mobiele telefoons voor de outdoors die wel tegen een stootje kunnen. Vind jouw Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon in de BV & BL-serie hier op Amazon en controleer de specificaties voor het soort glas (advertentie).

Panda glass van de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon
kras- en barstbestendig glas van de robuuste Blackview telefoon

Lange batterijduur van de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon

De Blackview Oscal S60 Pro robuuste Android telefoon heeft een 5580 mAh Li-Polymeer batterij, met ingebouwd slim batterijmanagement. Dit betekent dat de batterij een beltijd van 24 uur in stroom kan voorzien, en 288 uur in de standby-tijd. Echter kennen de nieuwere telefoons in de BL- en BV-serie van de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoons batterijen variërend van 8380, 13.000 tot zelfs 15.080 mAh. Klik hier om op de telefoons op Amazon te bekijken (ad)

Controleer of jouw Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon met een dual simkaart optie komt

Controleer de specificaties van jouw Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon om te zien of je twee simkaarten tegelijkertijd kunt gebruiken. Want dit was één van de kenmerken waar ik specifiek naar op zoek was tijdens het vinden van mijn waterdichte mobiele telefoon. Omdat ik veel reis en ook in veel verschillende landen heb gewerkt. Als je in een ander land gaat werken, kun je een lokale simkaart kopen. Maar het is ook een goed idee om een ​​universele simkaart, of e-SIM, aan te schaffen voor goedkoop internet tijdens je reis in welk land dan ook (ad).

300*250
(ad)

Tip voor reizigers of expats en werken in het buitenland: een robuuste, waterdichte telefoon met dual sim-optie voor een reis simkaart!

Als je veel reist, als duikinstructeur in het buitenland werkt, of als expat misschien tijdelijk in een ander laat gaat wonen, is het erg handig om een ​​DrimSim universele simkaart aan te schaffen. Het biedt betaalbaar internet en goedkoop bellen naar het buitenland in bijna 200 landen wereldwijd. Het bedrijf rekent geen maandelijks bedrag, maar de reis-simkaart of e-SIM werkt als prepaid. Als je een Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon koopt die een dubbele simkaart-optie heeft, kun je jouw basis-simkaart gebruiken om je telefoonnummer te behouden. Maar je kunt tegelijkertijd een reis-simkaart toe te voegen. Het feit dat de dual sim-optie komt bij deze waterdichte telefoon die wel tegen een stootje kan en speciaal is ontwikkeld voor de outdoors, was precies waar ik naar op zoek was.

De dual simkaart optie van mijn outdoors en robuuste smartphone
Check the details van de Blackview waterdichte telefoons, om te kijken welke met de dual simkaart optie komt

Verschillende camera opties bij de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoons in de BV- en BL-serie

Mijn Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon heeft een redelijk goede camera. De Android mobiel heeft een 13 MP camera aan de achterkant, en een 8 MP camera aan de voorkant. De camera heeft een infrarood night vision (nachtzicht) modus met een Sony IMX 219-sensor. Binnen de outdoors mobieltjes in de BL & BV-series van Blackview zijn veel verschillende camera opties. Van 64 MP camera’s en FLIR thermal imaging camera’s (warmtebeeldcamera’s) tot goedkope telefoons met eenvoudigere camera’s, alles is mogelijk bij Blackview. Zo kun je een schokbestendige en waterdichte Android mobiel vinden die precies bij je past.

Kijk hier eens voor het schokbestendige en waterdichte telefoon model, de Blackview BV8900 met een 64MP camera en FLIR warmtebeeldcamera (thermal imaging camera) op Amazon. Of klik hier voor een link naar het goedkopere, of voordelige, robuuste telefoon model uit het jaar 2024, de Blackview BV6200 met een 13 MP camera aan de achterkant en 8 MP aan de voorkant. (ads)

De nachtvisie camera van de Blackview schokbestendige & waterdichte smartphone kan handig zijn op reis!

Ik vond het leuk dat mijn  Blackview telefoon werd geleverd met een infrarood night vision camera. Je kunt in het pikdonker filmen of fotograferen zonder gebruik te maken van een flits of led-lamp. Als je de nachtzicht modus gebruikt, laat je telefoon alleen een heel klein rood lichtje zien aan de achterkant. Dit kan geweldig zijn om dieren te fotograferen tijdens een safari trip, zonder ze weg te jagen of te verstoren met een lamp.

De camera met nachtvisie op deze Android mobiel kan ook handig zijn als je in gedeelde slaapzalen van hostels slaapt, en later op de avond terugkomt naar je kamer. Je kunt licht gebruiken zonder je kamergenoten wakker te maken. Blijkbaar kan de night vision, of nachtzicht modus, ook worden gebruikt om verborgen camera’s in hotelkamers te detecteren, voor het geval je daar paranoïde over bent LOL.

De waterdichte budget telefoon biedt een voordelige oplossing voor mensen die reizen en in het buitenland werken zoals expats of duikinstructeurs met prepaid simkaarten

Als je net als ik bent, heb je misschien geen contract met een telefoonaanbieder. Vaak werkte en woonde ik voor alleen maar zes maanden in een land. Dus ik gebruik mijn mobiele telefoons al meer dan tien jaar op prepaid simkaarten. Hoewel ik nooit meer dan €10,- per maand uitgeef aan prepaid opwaarderingen, betekent dit wel dat ik moet betalen voor een nieuwe, ontgrendelde telefoon, wanneer ik een nieuwe mobiele telefoon nodig heb. Mogelijk bevind jij je in een vergelijkbare situatie. Als ik een nieuwe mobiele telefoon koop, zoek ik meestal naar een duurzame en betaalbare smartphone. Dus de schokbestendige budgettelefoon van Blackview was de perfecte oplossing voor mij.

Night vision camera van de waterdichte Blackview Oscal S60 Pro mobiele telefoon
De Blackview smartphone die ik heb, heeft ook een night vision camera (of nachtcamera)

Blackview is een voordelig merk voor duurzame, goedkopere en betaalbare Android budget telefoons

De goedkopere, betaalbare prijs van de Blackview smartphone wordt meegenomen in de bedrijfsvisie. In de bedrijfsfilosofie spreekt men van het beschikbaar maken van robuuste technologie voor iedereen. De schokbestendige en waterdichte telefoons zijn duurzaam en hebben een zeer goede prijs. Maar het hangt natuurlijk ook af van je voorkeuren. De nieuwere modellen met de nieuwste technologieën zijn duurder, maar bieden naar mijn mening een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Binnen de BV- en BL-serie van de Blackview Android mobiele telefoons zijn ook budget-telefoons te vinden. Het is een degelijke telefoon voor een betaalbare prijs. Hier is een link naar Blackview BV7100 mobiele telefoon op bol.com!

Mijn Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon: de betaalbare Blackview Oscal S60 Pro

Zelf heb ik bijna anderhalf jaar geleden de Blackview Oscal S60 Pro aangeschaft. Maar ik zie dat dit model niet meer zo makkelijk verkrijgbaar is. Deze waterbestendige telefoon is nu in 2024, geüpgraded naar de Blackview modellen BV8800 en BV8900 (ads). Mocht je geïnteresseerd zijn in de Blackview Oscal S60 Pro en deze nog ergens kunnen vinden, houd er dan rekening mee dat de pro-versie anders is dan de Blackview Oscal S60. De pro-versie wordt geleverd met een betere CPU, meer intern geheugen en een betere camera en accu. Bovendien beschikt de pro-versie over een infrarood night vision camera (nachtzicht camera).
300*250
(ad)

Waterdichte test van de waterbestendige Blackview telefoon

Ik heb de waterdichte test opgenomen aan het einde van mijn video over de robuuste en waterdichte Blackview telefoon. Je kunt het filmpje hier op het Splashpacker YouTube-kanaal vinden (abonneer je gerust gratis op dit kanaal). Maar ik kan hier alvast zeggen dat het test-resultaat succesvol was. Ik had geen waterdiepte van 1,5 meter tot mijn beschikking, maar gebruikte gewoon mijn gootsteen.

Voor mij is de belangrijkste reden dat de telefoon waterdicht is, dat hij nat kan worden als ik me op een duikboot of rondom het zwembad bevind. Hoewel deze waterdichte Android telefoon gebruikt kan worden voor het filmen onderwater en onderwaterfotografie, geef ik daarvoor de voorkeur liever aan mijn Nikon Coolpix onderwatercamera.

Waterdichte test van de robuuste en waterbestendige Blackview telefoon
Bekijk de YouTube video voor de waterbestendige test van de Blackview waterproof telefoon. Klik hier om de waterdichte Blackview telefoon op Amazon te bekijken

Hoe plaats ik de simkaart in de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon?

Uit mijn persoonlijke ervaring vond ik het een beetje moeilijk om de simkaart in de Blackview telefoon te krijgen. Ik leg je hier uit hoe je de simkaart in de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon plaatst. Het was een beetje lastig om dit te filmen, dus heb ik de foto’s erbij gedaan.

1. Gebruik de metalen pin om de simkaart-houder te openen

Vind de locatie van de simkaart-houder aan de zijkant van de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon. En gebruik de metalen pin die bij de telefoon wordt geleverd in de originele verpakking. Druk vervolgens op de linkerkant van de simkaart-houder. Het uitschuifbare laatje met de simkaart-houder zou nu uit de mobiele telefoon moeten komen.

Hoe plaats ik de simkaart in de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon? Stap 1. Gebruik de metalen pin om de simkaart-houder te openen

2. Plaats de telefoon op-de-kop, met het laatje van de simkaart naar boven gericht

Dit was voor mij het lastige omdat ik het niet erg duidelijk in de gebruikershandleiding vond staan, of het laatje van de simkaart nu op de kop erin moest of niet. Het beste kun je de telefoon ondersteboven neerleggen, terwijl het laatje met de simkaart naar boven wijst.

Hoe plaats ik de simkaart in de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon? Stap 2. Leg de telefoon op-de-kop, met het laatje van de simkaart naar boven wijzend

3. Plaats één of twee simkaarten in de simkaart-houder

Als je slechts één simkaart gebruikt, kun je de ruimte die zich het dichtst bij de telefoon bevindt, gebruiken om je simkaart, zoals de reissimkaart van DrimSim (ad), te plaatsen. De tweede simkaart gaat aan de andere kant, het verste naar buiten. Ook kun je hier je SD kaart plaatsen als je extra geheugen nodig hebt op je telefoon, deze kaart kan in het midden geplaatst worden.

Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon? Stap 3. Als de simkaart is geplaatst, schuif je het simkaart laatje weer terug in je mobiele telefoon

4. Schuif de simkaart-houder terug op zijn plaats en sluit de waterdichte bescherming

Nu schuif je de simkaart-houder gewoon terug in de telefoon en kun je de achterkant van de metalen pin gebruiken om hem een laatste duwtje te geven. Daarna sluit je het rubberen waterdichte beschermklepje weer.

Hoe plaats ik de simkaart in de Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon? Stap 4: Gebruik de achterkant van de metalen pin om de simkaarthouder een laatste duwtje te geven.

5. Klaar is Kees, je kunt nu genieten van een nieuw avontuur met je schokbestendige en waterdichte telefoon in de outdoors!

Dat is het! Je bent nu klaar om je nieuwe Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon te gebruiken in de outdoors. Geniet van je outdoors activiteit, watersport, duiken, of lange reis!

Hoe plaats ik de simkaart van de Blackview telefoon? Stap 5. Sluit de bescherming van de simkaart-houder en je bent klaar om je telefoon buitenshuis te gebruiken

Meer over Splashpacker: alleen reizen, duikreizen & duurzaam op reis

Zoals eerder vermeld, doe ik niet zo vaak aan product reviews. Alleen als ik écht blij ben met een bepaald product, en ik denk dat het mensen met een vergelijkbare levensstijl ook van dienst kan zijn, kan ik zoiets delen. Klik hier voor een post naar een inpaklijst voor mijn elektronica op reis. Je kunt me volgen op sociale media via de links helemaal onderaan deze pagina, je aanmelden voor mijn mailinglijst hieronder, of het Splashpacker YouTube kanaal bekijken.

Heb jij ook een Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon?

Bedankt voor het lezen van deze post! Hopelijk helpt het jou met het vinden van een betaalbaar waterdicht mobieltje. En ik ben nu gewoon nieuwsgierig: heb jij een Blackview schokbestendige & waterdichte telefoon? Of gebruik je een andere waterdichte telefoon voor duiken of andere buitenavonturen? Deel het gerust in de reacties, ik hoor het graag! En misschien help je daar ook weer andere soortgelijke reizigers mee :-) Vergeet ook niet om eens een kijkje te nemen op de website van DrimSim (ad). De reissimkaart, of e-SIM. is echt ideaal voor op reis of werken in het buitenland. En deze kun je gebruiken met je nieuwe Blackview waterbestendige telefoon!

*Als een associate van AmazonTravelPayouts en bol.com, verdien ik op in-aanmerking-komende aankopen via de links naar Amazon en DrimSim in deze post.

Happy Splashpacking!

Water bestendig flipje om de rugged Blackview mobiel waterbestendig en stofdicht te houden